04 Kasım 2013

neden eyçar ?


İnsan kaynakları olmasaydım ne olurdum ?

Belki bir kahve dükkanı işletirdim. Bu işte çokta başarılı olurdum... "Senin yaptığın kahveyse bizim içtiğimiz neyy" diye sloganlar bile alabilirdim... Olmadı işte.

Lisede fene ağırlık verseydim adli tıpta çalışmak isterdim. ( nasıl bir ruh hali bendeki bilmiyorum )

Bazende milyonlarca okurunun tahmin bile edemediği seri katili yaratan yazar olmak isterdim.

Psikolojisi bozuk bir psikologda olmak istedim bir ara...

Tüm bunların arasında bir yerlerde İK 'yı okudum ve nasıl oldu bilmiyorum ama bu saydığım tüm mesleklerden daha çılgın geldi. ( Hala aynı şeyi düşünüyorum )

İK'nın faydaları :


  • Çok şukela kahveler yapıp "ik yapımı bunlarrrr" derken kahve dükkanı sahibi
  • mülakatta adayın aile yapısı, işi gücü derdi tasası derken adli tıpta otopsi yapıyormuş hissi,
  • Egosu beyninden büyük insanlarla uğraşırken, ruh emici bir seri katili yakalamış ve gözlemleme fırsatı bulmuş bir yazar, 
  • çalışanın, adayların "her türlü dert dinlenir, düğünlerde halay başı cenazede gözyaşınız " tavrıyla bir psikolog.. (diplomamız eksik) olabiliyorum.

daha bir çok meslek olur aslında... Ama mühim olan insanlık.. onu da olamayan var.. 



Sevgiler, saygılar..



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder