11 Kasım 2013

Drink Coffee,Read Books, Be happy.


Beni bilen bilir hayatta değer verdiğim belli başlı manevi,maddi şeyler vardır. Mesela kalemlerim, kitaplarım ve kahve fincanım. Bunları paylaşmam.. İçimdeki İd bastırılamıyor bu durumlarda..
E haliyle beni kitap fuarına atınca şekilde ki hali alıyorum :


Kitap çeşitlerinin bol olduğu arayıp bulamadığım bir çok kitabı buldum çok şükür. Şimdi okumak içn zaman bulmalıyım... 

Fuarın kalabalıklığını görünce " höh bu kadar kitapsever, okuyan bir milletmiyiz biz? " sorusunu sormayan beri gelsin..

Polisiye kitaplarının arasında kendimi kaybetmişken bir zat-ı muhterem gelip fotoğrafını çekmemi istedi... E kibar insanım tabii hemen kadrajı ayarladım. Adamın eline kitap almasıyla çömelmesi bir oldu.. Allah'ım kafamda paratoner var kesin benim...

Uzun lafın kısası kahve için, kitap okuyun, mutlu olun.. Takılmayın küçük şeylere. 
Sevin... ( Kitaplardaki cümleleri sevin mesela, illa bir odunu sevmeniz gerekmez.. )






1 yorum :

  1. Merhaba,

    Sizinle iletişime geçmek için mail adresinizi alabilir miyim?

    YanıtlaSil