26 Temmuz 2012

Hoşgeldin Sepeti


İK Seyir Defteri blogunda karşılaştığım çokta imrenerek okuduğum yazıyı sizinle paylaşmak istiyorum.  :
" Siz hiç işyerinde ilk gününüzde bir Hoşgeldin Sepeti ile kaşılandınız mı ?


Sizi boş bir masanın karşılamasından ziyade içinde renk renk defterler,kalemler,post-it'ler,çay kahve için bir kupa ve ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü kırtasiye ürünü olsa güzel olmaz mı ?


Bence muhteşem olur ! Bir önceki işyerimde ilk günümde masamda kocaman bir hoşgeldin sepeti yer alıyordu.İçinde herşey vardı hatta itiraf ediyorum hatta  şekerleme bile vardı :) Böylesine bir karşılama ilk gün gerginliğime birebir gelmişti.Şirket ile aramda ilk bağ bu sayede kurulmuştu.O gün bunun çok güzel bir fikir olduğunu düşündüğümü hatırlıyorum. O kadar ki kalemlikten masadaki yapay çiçeğe kadar herşey düşünülmüştü.Hatta teşekkür kartlarımız bile bulunurdu.


Daha sonraları bu sepeti yeni başlayanlar için hazırlamak benim görevim haline gelmişti.Belki ayak işi görülebilecek sepet alımından,iç düzenlemesine,kırtasiye dolaplarından bir bir kalemleri,defterleri seçmekten o kadar keyif alırdım ki..Özellikle işe yeni başlayan kişilerin masalarındaki sepete şaşkınlıkla bakakalması keyfimi katlardı..


Şimdi çok büyülk bir organizasyonda yer alıyorum hoşgeldin sepeti gibi ufak sürprizler çok mümkün değil..Ama uygulamak isteyen tüm İK'cılara tavsiye ederim..Çok maliyetli de değil üstelik..  "

Böyle uygulamalar yaygınlaşsa ne güzel olur... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder