01 Temmuz 2011

M-E-Z-U-N !


    Sonunda bitmeyecek sandığım öğretim hayatım bitti. Yarın kepimle birlikte özgürlüğümü ilan edeceğim :)
Gel gelelim ki korkmuyor da değilim. Bundan sonra ne olacağına dair en ufak bir fikrim yok, belirsizlikler...
İlkokul bitti ortaokul sonra lise sonra üniversite derken "Eeee oda bitti ya şimdi ne olacak ? " durumundayım o kadar alışmışım ki okumaya. Yeni bir dünyaya adım attı artık. Bunu öğrenci işlerinde kartımı kırarlarken daha iyi anlayacağım sanırım (: öğrenci değilim artık ! İşsizim. Milyonlarca genç gibi !
    Umarım mezun olan herkesin ve iş bekleyen bütün herkesin hayalleri gerçek olur. Herkese yeni hayatlarında başarılar diliyorum. Mobbing'siz , gerçeklik şokunun az olduğu bol motivasyonlu işler diliyorum (:
Bol Şans !

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder